Ředitel/ředitelka Kompetenčního a koordinačního centra
STÁTNÍ FOND PODPORY INVESTIC vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Ředitel/ředitelka Koordinačního a kompetenčního centra
Co Vás čeká?
Strategické plánování a rozvoj:
- Definování dlouhodobé strategie a cílů centra.
- Vytvoření plánu implementace strategie.
- Monitorování a aktualizace strategického plánu v souladu s potřebami a cíli projektu.
Spolupráce a partnerství:
- Navazování a udržování partnerství s klíčovými partnery, jako jsou Ministerstvo pro místní rozvoj, Národní rozvojová banka, Ministerstvo financí, Ministerstvo průmyslu a obchodu a další.
- Spolupráce s interními týmy v organizaci k identifikaci potřeb projektů.
- Poskytování odborné podpory veřejným i korporátním subjektům
Vedení odborníků:
- Výběr a nábor vhodných odborníků a expertů na základě potřeb projektů.
- Řízení týmů odborníků a koordinace jejich činností.
Zajištění zdrojů:
- Zajištění finančních a technologických zdrojů.
- Správa a alokace zdrojů v souladu s potřebami projektů.
Monitoring a reportování:
- Pravidelné monitorování průběhu projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
- Příprava pravidelných reportů a informování vedení organizace o vývoji projektů.
- Hodnocení kvality poskytovaných služeb,
Tato pozice bude klíčová pro dosažení úspěchu při posílení připravenosti projektů a zvýšení objemu alokace veřejných investic a zajištění efektivního využívání odborníků a expertů. Ředitel KKC bude pracovat na tom, aby projekt dosáhl svých cílů a byl plně využit jeho potenciál v souladu s cíli EU a potřebami partnerů.
Co budeme potřebovat od Vás?
- Magisterský titul v oboru spojeném s veřejnými investicemi, ekonomií, veřejnou politikou, projektovým řízením, nebo obdobným oborem.
- Prokazatelné manažerské zkušenosti s vedením poradenských projektů a týmů min. 5 let.
- Schopnost motivovat a vést týmy ke splnění cílů.
- Znalost finančního plánování a řízení zdrojů v rámci veřejných investic.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost argumentace.
- Samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita.
- Schopnost analyticky zhodnotit získané informace včetně návrhu řešení.
- Zkušenost a praxe v kombinaci veřejného sektoru a komerčního sektoru výhodou.
- Zkušenost v oblasti finančních nástrojů a PPP projektů výhodou.
- Znalost anglického jazyka, minimálně na úrovni B2.
- Trestní bezúhonnost.
Co Vám nabízíme?
- Plný pracovní úvazek.
- Pracovní poměr založený jmenováním.
- 15. platová třída, osobní příplatek a příplatek za vedení.
- Místo výkonu práce v centru Prahy s velmi dobrou dopravní dostupností.
- Pružná pracovní doba se základní dobou od 9:00 do 14:00.
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days (indispoziční volno).
- Možnost občasného využívání home office.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Příspěvek na stravování v podobě elektronické stravenkové karty.
- další využití benefitů z FKSP dle vyhlášky č. 114/2002 Sb.
- Firemní vzdělávání v oboru.
- Využívání Multisport karty.
- Nástup ihned nebo dle dohody.
- Odborný tým kolegů a kolegyň.
- Prostor pro získávání nových kontaktů a zkušeností.
Bližší informace poskytne Daniel Ross, personalista SFPI.
E-mail: ross.daniel@sfpi.cz
Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte nejpozději do 29. 10. 2023 na e-mail: zamestnani@sfpi.cz
Do předmětu uveďte „Ředitel/ředitelka Koordinačního a kompetenčního centra”
Pracovní místo je financováno z Národního plánu obnovy, subkomponenty 4.1.1.
Budeme se těšit na Vaše reakce.
- Správce osobních údajů:
Státní fond podpory investic
IČO: 70856788
se sídlem Vinohradská 1896/46, 120 00 Praha 2
ID datové schránky: wikaiz5
(dále také jen „správce“ nebo „SFPI“)
- Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů
Mgr. Tomáš Holubec
e-mail: poverenec@sfpi.cz
- Účel zpracování
Účelem zpracování je získání osobních údajů nutných pro výběr vhodného uchazeče o zaměstnání a následně pro uzavření pracovní smlouvy/DPČ/DPP s tímto uchazečem.
- Právní základ (důvod) zpracování
V procesu před uzavíráním pracovní smlouvy/DPČ/DPP s vybraným uchazečem a v rámci procesu uzavírání pracovní smlouvy/DPČ/DPP s vybraným uchazečem je právním důvodem zákonnosti zpracování provedení opatření, která jsou nutná před uzavřením pracovní smlouvy/DPČ/DPP na základě projeveného zájmu tohoto subjektu údajů.
- Příjemci osobních údajů
Osobní údaje jsou předávány příjemcům osobních údajů na základě zpracovatelské smlouvy. Jedná se o předávání osobních údajů smluvním partnerům, zejména poskytovatelům služeb (typicky IT poskytovatelé), nebo o předávání na základě právní povinnosti uložené správci; v těchto situacích se může jednat také o postavení společných správců osobních údajů.
- Práva subjektu údajů
Uchazeč o zaměstnání má právo na přístup k osobním údajům, které správce zpracovává, na jejich opravu nebo výmaz nebo omezení jejich zpracování a právo vznést námitku proti zpracování. Uchazeč má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Podrobnosti jsou upraveny v čl. 15 až 22 obecného nařízení (GDPR).
V rámci zpracování osobních údajů správcem nedochází k automatizovanému zpracování (rozhodování) ani profilování.
Informace v rozsahu odpovídajícím správcem obvykle prováděnému zpracování osobních údajů jsou uveřejněny způsobem umožňujícím dálkový přístup, a to na adrese https://sfpi.cz/zpracovani-osobnich-udaju/. Obsah této informace je ve vztahu k takto uveřejněnému informačnímu memorandu specifický a vztahuje se k subjektu údajů v podobě uchazeče o zaměstnání na SFPI.